Inside My Head

Inside My Head
Berkongsi Cerita Pada Yang Sudi

Wednesday, November 3, 2010

keje..keje..dan keje lagi...

ari2 keje..kadang2 sampai nak termuntah aku ngan keje..huhuhu bukan per...time blaja dulu sibuk nak keje..bila dah keje mula sibuk nak sambung blaja lah nak duk relaks lah...adesss ni kes MALAS sebenarnya,..huhuhu...esok kena bawa dania check-up lak...pastu khamis terpaksa amik cuti sbb xde sape nak jaga dania..akak ipar aku yg jaga dania ada hal lak..so terpaksa lah aku amik cuti...ari jumaat lak cuti ari deepavali...yaeyy lamanya aku cuti dis week..hehheeh...pastu mggu dpn balik kg....ari ahad mak ayah aku nak wat kenduri Akikah...pastu ari rabu berikutnya dah raya haji....perghhh cepatnya masa berlalu ek...rase cam saki baki raya puasa aritue masih ada lg..hehehhe...yg pastinya sekarang kita dah masuk bulan 11...bulan depan dah bulan 12...genap setahun lah umur dania...apa perancangan yg bagus ek utk raikan ulang tahun kelahiran dania?hurmmm nanti lah aku pk2 kan mana yg sesuai....ni gambar dania yg baru jugaklah....

ni gambar dania kat umah akak ipar aku

ni pulak dania test main buaian kat carre4..nak beli pk 10x...hehheheh

No comments:

Post a Comment

dari kotak fikiran anda...