Inside My Head

Inside My Head
Berkongsi Cerita Pada Yang Sudi

Monday, July 18, 2011

besday mak mentua...

semalam adalah ulangtahun kelahiran mak mentua aku...just simple present for her...coklat yg aku buat sendiri khas utknya....




HAPPY BESDAY MAK...semoga sihat2 selalu,dipanjangkan umur dan sentiasa diberkati oleh Allah S.W.T...dan pada 25hb ni pulak besday ayah aku...xkan nk wat coklat lg...father's day aku dah bg coklat..tp time tue aku tempah ngan orang...hurm.....oh yer...dibawah ini ada gambar terbaru dania yg gayanyer cam org besar...dia bergambar dgn sepupunya...
huhhu...jap jer aku rase bila tgk anak aku ni dah besor...aku harap cepatlah dania pandai ckp...xsabar nak dgr dia bercerita dgn aku...sekarang lau dia bercerita guna bahasa jerman..susah aku nak faham...kihkih....pape pun mama syg sgt2 anak mama nie...muaappphhhh......;)



No comments:

Post a Comment

dari kotak fikiran anda...