Inside My Head

Inside My Head
Berkongsi Cerita Pada Yang Sudi

Friday, October 29, 2010

akhirnyaaaaa....

keputusan yg terpaksa aku buat ialah...hanya jd urusetia sehingga ptg ini sahaja...yeah....rase terkilan juga sbb xdpt nak menghadiri kursus ini sepenuhnya...tp apakan daya dah suami xbagi....yer la anak lg sape nak jaga..lau di maklumkan awal2 InsyaAllah dapat mengikuti kursus ni sampai ke majlis penutup...tp last minute mana boleh....aktiviti ni memang sgt menarik dan seronok..yer la..aku pun suka aktiviti lasak2 nie...tp bila dah berkeluarga n dah ada anak kecil,susah la...tambahan pula masuk hutan...pegawai aku siap suruh aku bawa anak n husband lg dtg sini gara2 nak suh aku handle jd urusetia sampai majlis penutup...tp husband aku xbg...anak aku baru jer lps baik ni..so xmo la apa2 yg tidak diingini berlaku...yer la ni kan kawasan hutan...kita bukan tau apa2...huhuhuhu....so jap lg aku uruskan pendaftaran peserta la...pastu ada taklimat n sesi suai kenal...so lps tue balik...yeahhhh....mlm ni cam nak balik kg...cam husband aku nak jer..dia xsihat...mesti xlarat nak drive jauh2..aku pun xberapa nak sihat gak nie...sakit tekak n batuk2...nasib baik xdemam lg..cuma skit2 jer...hope cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment

dari kotak fikiran anda...