Inside My Head

Inside My Head
Berkongsi Cerita Pada Yang Sudi

Thursday, October 28, 2010

arghhh what can i do....

serabut dibuatnya....mana xnya dah la xdiberitahu apa yg patut,bila,kat mana,buat apa,berapa lama,kena bermalam ker dll....tau2 pegawai aku bgtau,awak jadi urusetia kursus esok sampai jumaat..dammmm......terus otak aku melayang2 teringatkan anak dan suamiku....hati aku tul2 menjerit2 xpuas ati..kenapa xde perbincangan awal atau arahan lebih awal...bukannya diaorg xtau aku ada anak kecil...sape nak jaga lau aku terpaksa bermalam..nak bawa macam xsesuai lak..xkan lah aku nak menggendong anak kesana kemari semasa kursus..nak tinggalkan anak bg husband jaga....ooohhh tidak....husband aku mesti xsanggup sbb anak aku masih kecil...lau dah besar n boleh wat semua sendiri mungkin boleh...lau aku tinggalkan pada org lak...lg xsanggup...pening aku dibuatnya...lau aku x g nanti apa lak kata pihak atasan aku...xpasal2 kang keluar memo lak..adesss....'what can i do?????????????"

No comments:

Post a Comment

dari kotak fikiran anda...